Translate

ponedjeljak, 28. siječnja 2013.

POSPREMANJE

Žene uglavnom pospremaju pred velike blagdane pa rade generelku. Neki su napravili biznis i cijelu filozofiju oko pospremanja stana...pa savjetnici za pospremanje pa agencije za pomoć pri pospremanju. Za takve izlete nemam novca niti vremena pa pospremanje kod mene izgleda puuuno drugačije...
U glavi zamislim napraviti hrpu stvari u najmanju ruku pozlatiti svoj dom i onda se dogodi cijeli niz nepredviđenih situacija i završim na tomu da pospremim tako da bude koliko toliko pristojno. Prije me to strašno nerviralo jer ne stižem i nije sve kako bi ja htjela al sad sam se izdigla iznad tog problema pa mogu reći da ima dana kad me to ne brine :D
Ponekad kad netko nazove i kaže da stiže za pola sata u najmanju ruku činim čuda po stanu. Uglavnom je dovoljno pokupiti veliku količinu igračaka i usisati da imam osjećaj da je to novi stan i da je sve u savršenom redu mada mislim da se mnogi ne bi sa mnom složili i po njima bi stan i dalje bio u neredu.
Za nekoliko dana moja zvrkica puni 3 godine i moramo to proslaviti. Stižu i gosti tako želim da stan bude sređen, a i tortu treba napraviti jer je mlada dama poželjela sirenu. Pronašla sam tutorijal pa uz nešto sreće uspjet ću ja to. Tutorijal je na ovom linku http://www.lovelytutorials.com/forum/showthread.php?t=2770

A sad odo ununat mladog gospodina pa se baciti na čišćenje i pospremanje :)

Nema komentara:

Objavi komentar